Re: TK telekom - TDI

Autor: qrak <aaa_at_bbb.ccc>
Data: Sat 17 May 2008 - 03:46:49 MET DST

Dnia 16-05-2008 o 14:11:52 TJE <niematakiegoadresu@onet.ua> napisał(a):

> Jak długo się czeka na podłączenie internetu TDI i TK telekom? Czy 1.5 -
> 2 miesiące to u nich standard? Wszyscy znajomi którzy od nich mają tyle
> czekali a ja czekam już miesiąc i nic.

Ja w TP zamawialem na poczatku kwietnia ANEKS do umowy o przedluzenie
umowy na DSLa i do tej pory doczekac sie nie moge, wiec pociesz sie
faktem, ze nie tylko w TKT net jest dobrem luksusowym i swoje odstac
trzeba ;)

Na podlaczenie drugiej linii tez czekam juz ponad 2 tyg. i ani slychu ani
widu, a mialo to byc zrobione w poprzednim tygodniu, ew. na poczatku tego
:)

Co do TKT, to uderz prosto do handlowca - ci inaczej podchodza do klienta,
niz ichniejsza infolinia, ktora na zapytanie (zlozone bodajze pod koniec
marca) o mozliwosc podlaczenia TDI, oddzwonila kilka dni temu (PONAD
mies.!!!) z odpowiedzia, ze BMT. Cale szczescie, ze mam namiary do
handlowca u nich i byla juz inna gadka, ale to juz tyczylo sie innego
lacza...

Nawasem mowiac, troche dziwne jest, ze TKT nie ma swiatla wzdluz CMK
:( Jezdza tam glownie IC/EC, a wiadome, ze to klasa biznes/pro, ktora
laptopy zabiera w podroz, a okazuje sie, ze na tej trasie brak
jakiegokolwiek odcinka swiatelka kolejarzy :/

Moja rada, to gnebic ich telefonami i grozic pojsciem do konkuencji :)

--
Tanie wino jest dobre, bo jest dobre i tanie!