Re: TK telekom - TDI

Autor: TJE <niematakiegoadresu_at_onet.ua>
Data: Mon 19 May 2008 - 10:07:19 MET DST

qrak napisał(a):

> Ja w TP zamawialem na poczatku kwietnia ANEKS do umowy o przedluzenie
> umowy na DSLa i do tej pory doczekac sie nie moge, wiec pociesz sie
> faktem, ze nie tylko w TKT net jest dobrem luksusowym i swoje odstac
> trzeba ;)
>
> Na podlaczenie drugiej linii tez czekam juz ponad 2 tyg. i ani slychu
> ani widu, a mialo to byc zrobione w poprzednim tygodniu, ew. na poczatku
> tego :)
>
> Co do TKT, to uderz prosto do handlowca - ci inaczej podchodza do

Co do handlowca to nie puścił jeszcze umowy w obieg. Umowe już z nim
podpisałem ale nie ma na niej jeszcze daty. Mówi że czeka na DSLAMa z
zagranicy. To chba taka jego ściema bo bo nie wydaje mi sie żeby jedno
urządzenie specjalnie z zagranicy ściągali. Przecież w polsce też są
jacyś dostawcy sprzętu. Pewnie jak już go sprowadzi do polski to będzie
jeszcze czekał na oclenie, vat i inne cuda a później na człowieka który
to założy bo pewnie będzie musiał przyjechać specjalnie z Łodzi.