Re: Kanaliza wtórna

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Sat 17 May 2008 - 01:47:23 MET DST

Użyszkodnik Krzysztof "at" L. napisał:
> No to z tp wszystko się klaruje powolutku.
> Drugi quest.
> Czy to samo można z Multimedią/Vectrą/Netią/Czymkolwiek ? Są jakieś
> regulacje ?

O ile wiem, oprócz TP, dla innych operatorów nie została wydana przez UKE
żadna decyzja w formie ramowej oferty dostępu do zasobów kanalizacji. Taka
np. Netia może urządać w w swoich rurach wyścigi szczurów, bo rury świecą
pustkami, ale (poza incydentalnymi przypadkami) Netia kanalizacji nie
udostępnia "bo nie".

--
TOM