Re: TK telekom - TDI

Autor: Schwarz <schwarz_at_onet.odspamiacz.pl>
Data: Sat 17 May 2008 - 20:12:05 MET DST

> Nawasem mowiac, troche dziwne jest, ze TKT nie ma swiatla wzdluz CMK :(
> Jezdza tam glownie IC/EC, a wiadome, ze to klasa biznes/pro, ktora
> laptopy zabiera w podroz, a okazuje sie, ze na tej trasie brak
> jakiegokolwiek odcinka swiatelka kolejarzy :/
>
> Moja rada, to gnebic ich telefonami i grozic pojsciem do konkuencji :)

A możesz mi powiedzieć po co im śwatło wzdłóż CMK ? przecież ich światło
leci przez Warszawa Radom Kielce do Krakowa. Chyba że z PISuaru jesteś i
potrzebujesz światło we Włoszczowej, ale to już inna historia.

PZD Schwarz

P.S. Jak masz w pobliży druty TKT to na pewno bedziesz miał TDI, kwestia
znalezienia dobrych par, nawet kilku !!!