Re: braki w szkieletach - Kanada/USA

Autor: Łukasz Bromirski <farewell_at_to.arms>
Data: Tue 15 Apr 2008 - 19:45:54 MET DST

Lukasz Trabinski wrote:

> Brakuje jednak wielu patentów (np. wirutalne routery) znany z JunOSa.
> Gratami się nie bawiłem, widziałem jedynie prezentację, więc może
> jakieś testy przeknałby mnie bardziej. Napewno przebijają produkty
> firmy C, firmy J niekoniecznie.

RedBack ma faktycznie fajne produkty, nie powiem, tylko że pudełka
które porównujecie to bardziej konkurencja dla 7600 a nie GSRów.
Fakt, wirtualne routery (ale takie prawdziwe, a nie software'owe :) )
to w IOS-XRze czyli GRS/CRS-1, ale cała reszta tak naprawdę jest i
to w większości wypadków z dużo większą wydajnością/skalowalnością.

No i gdzie tu to przebijanie funkcjonalności?

--
"Don't expect me to cry for all the     |               Łukasz Bromirski
  reasons you had to die" -- Kurt Cobain |    http://lukasz.bromirski.net