Re: braki w szkieletach - Kanada/USA

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Tue 15 Apr 2008 - 20:38:48 MET DST

> RedBack ma faktycznie fajne produkty, nie powiem, tylko że pudełka
> które porównujecie to bardziej konkurencja dla 7600 a nie GSRów.

jeżeli chodzi o ilość interfejsów, to rzeczywiście - troche mniejsze niż
GSR,
ale architektura wydaje mi się podobna, choć może być też tylko troche
podobna..
Za to całkiem nieźle pomyślana

> Fakt, wirtualne routery (ale takie prawdziwe, a nie software'owe :) )
> to w IOS-XRze czyli GRS/CRS-1, ale cała reszta tak naprawdę jest i
> to w większości wypadków z dużo większą wydajnością/skalowalnością.

co rozumiesz poprzez prawdziwe wirtualne routery ?
Bo ja wlasnie mam wrażenie że RedBack ma to tak zrealizowane.. no chyba że
to wlasnie miałeś na myśli.

Marcin