Re: braki w szkieletach - Kanada/USA

Autor: Lukasz Trabinski <lukasz_at_trabinski.nospam.net>
Data: Mon 14 Apr 2008 - 20:28:59 MET DST

Marcin Kuczera <marcin@leon.usun-to.pl> wrote:

> a no widzisz, mam takowego (SE100) i sprawuje się bardzo dobrze.
> Pi razy drzwi konstrukcja całej serii SE jest zbliżona do GSR12000

Jako router do szkieletu, to średnio nadaje, chociażby ze względu
na brak mocniejszych interfejsów, a GSR już tak.

> A z ciekawostek
> - coś około1000 wirtualnych routerów
> - 1.5Miliona tras, co umożliwia stworzenie kilku wirtualnych routerów BGP
> (do takiego M7i wejdzie około 420tyś tras)
> -pełen bras do 8k abonentów PPPoE, L2TP (do LLU ciekawe) oraz CLIPS
> - NAT

Są to niewątpliwie zalety.

> I cena ciekawa jeżeli chodzi o funkcjonalność w porównaniu z M7i, interfejsy
> znacznie tańsze.
> Nie wspomne o tym że wydajność full wirespeed, bo np M7i ma tylko 3.2Gbit/s
> full duplex, a SE100
> 6Gbit/s full duplex przy maksymalnym możliwym obłożeniu 6xGbit
> 2U szafy, 200W mocy pobiera..

Brakuje jednak wielu patentów (np. wirutalne routery) znany z JunOSa.
Gratami się nie bawiłem, widziałem jedynie prezentację, więc może
jakieś testy przeknałby mnie bardziej. Napewno przebijają produkty
firmy C, firmy J niekoniecznie.

--
ŁT