Re: Pytanie

Autor: <Sied_at_r>
Data: Wed 20 Feb 2008 - 18:27:43 MET

Marcin Kuczera pisze:

> Kupisz - możesz od Netii kupić sam tranzyt zagraniczny, ale nie wiem
> czy jest to tak samo ładnie rozwiązane jak w ATMANie.
Moze sie cos u nich zmienia - w chwili gdy wypowiadalismy umowe - a nie
bylo to dawno temu - niechcieli sprzedac oddzielnie.

> No i podstawowy problem - communities... nie ma wafla żeby zablokować
> pojedynczego upstreama.
> I nie wiem czy to jest kwestia nie bo nie, czy też kryje się za tym coś
> głębszego
Byc moze Ericsson, ktory ich obslugiwal - lub obsluguje - mial w nosie
tego typu sprawy.

> (że jak każdy sobie będzie wybierał, to oni będą mieli mniejszą kontrole
> nad tym ile i od kogo kupują..)

Tylko co mnie to obchodzi?
Moge albo kupic od nich z taka opcja albo nie kupic.
Wybralem to drugie.
Kilku operatorow na rynku sobie radzi, to duzo wieksza Netia - nie da rady ?
Kwestia checi i polityki. A tam jest polityka szczebelkowa - od
zainstnienia potrzeby do decyzji - mija za duzo czasu.

Ale nie jestem jedynym klientem i mysle ze sa w stanie analizujac ruch
zakupic odpowiednie lacza. Zakladam ze maja jakies zapasy na kazdym z lacz.
Czasem po prostu tak jest. Niestety moj drugi operator - nie mial innego
wyjscia za granice i nie moglem sobie tego zrekompensowac.

D.