Re: Znowu dziennikarzyna coś nasmarował (Gazeta Prawna)

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 20 Feb 2008 - 17:15:40 MET

depeq wrote:

> Rzeczywiście błąd, chodzi na pewno o firmę MatCom która podpadła
> przynajmniej połowie Szczytna :) Typowo 'śmieciowy' dostawca internetu
> głównie po wi-fi przekraczający dopuszczalne moce, mający klienta i jakość
> usług w głębokim poważaniu. Sieci mają oparte na DSL-ach Tepsy a pracownicy
> to domorośli administratorzy, ludzie po zawodówkach, emeryci nie mający
> często pojęcia co robią... wystarczy ich posłuchać i żal serce ściska.... A
> niestety w wielu miejscach (m.in. wioski w okolicach Szczytna) jest to
> jedyny dostępny operator lub konkurencję dla niego stanowią podobni
> [...]

pozostaje teraz pytanie:
Czy ten śmieciowy dostawca Internetu w momencie pojawienia sie realnej
konkurencji zmieni sie, lub też inaczej: czy zarobione na urynie
pieniądze zostaną przeznaczone na wybudowanie sieci z prawdziwego
zdarzenia ?

Temat znany z kablówek, też się pisało że kablówki powinny być robione
tak czy inaczej, a to co się w Polsce robi to dno i wodorosty bo to śmo,
srał pierdział gryzł wode.
Ja osobiście znam przypadek kablówki,która właśnie tak budowała sieci na
zadupiach, szumy i trzaski, monofoniczny dźwięk, a ludzie jednak to
kupowali.

Po latach ten sam właściciel zbudował sieć z prawdziwego zdarzenia:
światłowody, cyfrowa jakość i nie na zadupiach tylko w całkiem sporym
mieście. Sieć ma rok czasu i kilka tysięcy abonentów samego Internetu,
jak mawia właściciel sieci "to jest dla mnie dopiero skromna
emeryturka".

Może to jest metoda na dorobienie się w polskich warunkach ?

futszaK