Re: Pytanie

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Wed 20 Feb 2008 - 12:20:33 MET

>Glowny problem ze w Netii nie kupisz sobie np. zagranicy, tpnet, polska
>- oddzielnie - tylko jako jedna sesje. (z czym nie ma problemu w Atmanie
>i pewnie u kilku innych operatorów).

Kupisz - możesz od Netii kupić sam tranzyt zagraniczny, ale nie wiem
czy jest to tak samo ładnie rozwiązane jak w ATMANie.

No i podstawowy problem - communities... nie ma wafla żeby zablokować
pojedynczego upstreama.
I nie wiem czy to jest kwestia nie bo nie, czy też kryje się za tym coś
głębszego
(że jak każdy sobie będzie wybierał, to oni będą mieli mniejszą kontrole
nad tym ile i od kogo kupują..)

Marcin