Re: Pytanie

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Tue 19 Feb 2008 - 23:59:51 MET

>Mam takie pytanie. Jakiego operatora byscie polecali jesli chodzi o
>zestawienie lacza 100mbit a w niedlugiej perspektywie 200 i wiecej.
>Specyfika projektu jest taka, ze ruch bedzie kierowany glownie do
>Niemiec,Szwecji itd- czyli nie interesuje mnie styk bezposr z tepsa
>itd. Rozmawialem z Crowley ale oni niestety chca mi dac tylko
>radiolinie i umowe na az 24 miesiace, podobnie GTS. Natomiast Netia
>chce mi puscic swiatlo i w takim ukladzie umowa na 6mc minimum +
>oplata za 100Mbit - 10k+Vat. Lacza szukam w Gdansku, ale rowniez w
> [...]

ATMAN Global Transit i AC-X

Tyle ze musisz mieć ASa i adresy PI (albo być lirem i PA).

Polske będziesz miał po AC-Xie a zagranice i TP po Global Transit.

Tyle ze jeżeli w przyszłości ma to byc 200Mbit i radiolinia, to może być
ciężko z kanałami 56MHz
w dużych miastach... raczej napewno będzie problem.

Marcin