Re: Sterzynska w GW

Autor: Wlochaty <iggnore_at_vp.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 14:21:43 MET

Użytkownik "wer" <bofh@nano.pl> napisał w wiadomości
news:flapsm$1v55$1@news2.ipartners.pl...

> Czyli przez 12 miesięcy klient może być robiony w bambuko?

To nie o to chodzi, jasne ze mnie sie tez nie podobaloby mi sie ze siec
dziala zle.
Korzystalem z uslug roznych operatorow w roznych miejscach kraju. Niektorzy
naprawde oferuja dobre uslugi, inni roznie.
Nie da sie wprowadzic zlotego przepisu ktory regulowalby wymagane parametry
lacza i do tego sam sie aktualizowal. Wiesz przeciez ze nie da sie
zagwarantowac nic poza tym co nalezy do Ciebie. Zalozmy ze przepis wejdzie w
zycie, nie sadze by nagle wszyscy rzucili sie do inewstowania w siec,
predzej pojawia sie bardziej skomplikowane umowy.
Jasne ze TP przesadza i przeciaza niektore wezly, ale na to lekarstwem nie
bedzie zmuszenie ich do inwestycji prawem, oni sami zainwestuja jesli pojawi
sie realna grozba tego ze klient pojdzie gdzie indziej. Nie jestem
zwolennikiem polsrodkow ktore nic nie wniosa, wolalbym sytuacje w ktorej
dziala kilku rownorzednych operatorow. Co wiecej naprawde wierze w to ze
latwiej wprowdzic np podzial TP niz wymog inewstycji w lacza pod przymusem
(nie wiem w ogole czy taki przepis przeszedlby przez sad). Inna sprawa ze
nigdy nie mialem tego pecha iz lacze dzialalo mi slabiej niz 70-80%
deklarowanej wartosci. TKT, Chello, Aster dzialaja naprawde OK, z Neo
korzystalem 6 lat temu i tez do czasu awarii dzialalo OK. Co wiecej mam
sprawe w sadzie vs TP bo pewnego dnia lacze przestalo dzialac, a fakturki
przychodzily. Bylem wku$%^! bo mialem 0% lacza, ale do glowy by mi nie
przyszlo zeby wymagac od TP iz prawo ja zmusi do czegokolwiek, wolalbym
kupic usluge u kogos innego.

Wlochaty