Re: Sterzynska w GW

Autor: kulek <kulus13_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 17:12:13 MET

Wlochaty pisze:
> Użytkownik "wer" <bofh@nano.pl> napisał w wiadomości

> To nie o to chodzi, jasne ze mnie sie tez nie podobaloby mi sie ze siec
> dziala zle.
> Korzystalem z uslug roznych operatorow w roznych miejscach kraju. Niektorzy
> naprawde oferuja dobre uslugi, inni roznie.
> Nie da sie wprowadzic zlotego przepisu ktory regulowalby wymagane parametry
> lacza i do tego sam sie aktualizowal. Wiesz przeciez ze nie da sie
> zagwarantowac nic poza tym co nalezy do Ciebie.
> Wlochaty

ja myślę podobnie odnośnie umów czasowych.. Nieuczciwy operator może
robić tak.. Łapie klienta kłamliwą reklamą, oferuje ileś tam miesięcy za
darmo.. (lub obniżonej cenie) po paru miesiącach, gdy suma przyznanych
ulg jest większa niż abonamentów do końca umowy (tych promocyjnych)
degraduje ruch tego klienta, a klient nie ma jak się przed tym obronić,
bo wszystko jest zgodne z umową.. i z tym chce walczyć Pani Prezes..

Skrócenie zawierania umów na maksymalnie 12 miesięcy spowodowało by:

- Na pewno wzrost cen za abonament w krótkim okresie czasu
- Po czasie zwiększenie jakości usług, bo niezadowolony klient szybciej
mógłby uciec
- Zwiększenie nakładów na infrastrukturę firm konkurencyjnych, bo
szybciej mogą odebrać klientów konkurencji (nie po 3 latach tylko już po
roku)

Do tego podział TP i równy dostęp do kabli dla wszystkich firm oraz
walka z nieuczciwą reklamą (super prędkości na GPS, nie podawanie pełnej
kwoty za dostęp do netu itp)

Oczywiście nie są to rozwiązania idealne, ale to pierwsze chyba łatwiej
zrealizować niż gwarancję pasma dla każdego..