Re: Sterzynska w GW

Autor: Wlochaty <iggnore_at_vp.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 14:30:38 MET

Użytkownik "Grzegorz Staniak" <gstaniak@wp.pl> napisał w wiadomości
news:flapcu$2uf$1@news.lublin.pl...
> On 31.12.2007, T <t@invalid.invalid> wroted:

> Ty myślisz może, ża jak piszesz dużymi to masz więcej racji? No to ZROZUM:
> JUŻ ZADANIE OPERATORA ZNAĆ POZIOM UTYLIZACJI SWOICH ŁĄCZ.

Nie wrzeszcz bo to nic nie daje. Jasne ze to jego zadania, ale zrozum tez ze
utylizacja jest zmienna, overbooking jest naturalny, nie sposob zarobic na
przeliczniku 1:1. Wyszstko zalezy od zdrowego rozsadku, jesli firma go
przekracza masz parawo ja zmienic. Ty dalej pewnie upierasz sie ze wymagajac
prawem na spolce gieldowej inewstycje jest wstanie sie cos zmienic. Otoz
nie. Jesli ktos produkuje buble, to kupujesz u kogos innego, a nie domagasz
sie zmiany prawa tak by przestal produkowac buble.

Wlochaty