Re: Sterzynska w GW

Autor: Wlochaty <iggnore_at_vp.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 14:13:01 MET

Użytkownik "Grzegorz Staniak" <gstaniak@wp.pl> napisał w wiadomości
news:flaki5$rbi$1@news.lublin.pl...

> Jasne, to _ja_ przekraczam granice absurdu, a nie kolega, który jako
> rozwiązanie bieżących, rzeczywistych problemów proponuje czekanie na
> pojawienie się "realnego wyboru spośród szerokiej oferty".

Realny wybor mozna wprowadzic duzo szybciej niz nie robiac nic, a nic to
wlasnie martwe przepisy, bo dalej nie wyjasniles jak sobie wyobrazasz jakies
gwarancje dla klientow, badz informowanie ich o stopniu utylizacji lacza,
kiedy to zmenia sie w kazdej milisekundzie.
Dla mnie podzial TP da realne i szybsze skutki jesli chodzi o poprawe
jakosci uslug, Ty nie widzisz nic poza koncem swojego nosa, bo zdaje sie ze
naprawde wierzysz iz ktos przepis o gwarancjach/zapisach w umowie dot.
utylizacji wprowadzi, a co gorsza ze jest mozliwy do zrealizowania. Moze
pracujesz w helpdesku, ale od technicznego punktu jest to niemozliwe do
zrobienia. Chcesz by inwestowali w siec, ja tez tego chce, ale siec juz w
tym kraju jakas jest i nalezy niemal w calosci do TP. Inni operatorzy poza
aglomeracje nie wychyla nosa, bo im sie nie oplaca, TP zeruje na tym co ma i
ani mysli rozwijac laczy na wsiach, nie zmienisz tego prawem, bo takich
przepisow nie da sie zgodnie z nim wymusic. Zastanow sie kto w obecnej
sytuacji na tym zyskalby gdyby wymagalo tego prawo, zastanow sie czy za pare
lat byloby w ogole cos innego niz TP...

Wlochaty