Re: Sterzynska w GW

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 10:11:45 MET

On 30.12.2007, Wlochaty <iggnore@vp.pl> wroted:

> Nie, ja przejaskrawiam obraz by uzmyslowic Ci ze nierealna regulacja nie
> poprawi sytuacji,

Czyli bawisz się w proroka.

> ale Ty wydajesz sie ciagle tego nie rozumiec i ja tego za
> Ciebie nie naprawie...
> Zadam Ci tylko trzy proste pytanie:
> - jak technicznie chcesz to zrealizowac?

Tzn. konkretnie co? To nie ja piszę o zapewnieniu poziomu ruchu do hostów
czy sieci.

> - jakie skutki przyniosa regulacje dot. gwarancji dla uzytkownika domowego?

Jw. Jakich gwarancji?

> - nie prostszym sposobem jest podniesienie poziomu uslug u wszystkich
> operatorow dzialajacych na takich samych zasadach i rownej konkurencji?

Wiesz, najprostszym sposobem to byłoby zapewnienie, żebyśmy mieszkali
w bogatym kraju o świetnie rozwiniętej infrastrukturze, w którym w branży
usług teleinformatycznych panuje zdrowa konkurencja a rynek jest klasycznym
rynkiem konsumenta. Wishful thinking rules.

> plus jedno extra:
> - wymien jednen kraj na swiecie (moze byc z 3ciego swiata) ktory ma takie
> regulacje i jak je realizuje?

To jest akurat żaden argument.

> Masz prawo do swojego subiektywnego zdania, moje jest inne.

Akurat w kwestii tego, że to co napisałeś nie było "logiką", a tylko tezą, to
nie, nie jest to moje subiektywne zdanie.

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>