Re: Sterzynska w GW

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 10:33:28 MET

epsilon$ while read LINE; do echo "$LINE"; done < "T"
>Bo nie były stosowane. Nalezy je więc stosować, przede wszystkim
>podzielić TPSA na dwa podmioty, o czym się mówi od lat, a żadnych
>realnych działań nie widać. I zrobić to lepiej niż w przypadku PKP.

A co ci się nie podoba w przypadku PKP? (pomijając powiązanie wszystkich
spółek pod czapką PKP SA i paranoję z terminalami towarowymi w gestii
PKP Cargo).

--
/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\-\/\ Arcydzieła   głupoty  nie  zawsze  dają  się
\  Kruk@epsilon.eu.org   / odróżnić  od  zwykłych  arcydzieł.   (Wojtek