Re: Sterzynska w GW

Autor: Wlochaty <iggnore_at_vp.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 00:26:41 MET

Użytkownik "Grzegorz Staniak" <gstaniak@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fl9881$p88$2@news.lublin.pl...
> On 30.12.2007, Wlochaty <iggnore@vp.pl> wroted:

> Ty nie proponujesz żadnej "metody", tylko ogłaszasz, że skoro stoi "do 6
> Mb/s"
> to problemu nie ma, a konsument jest już odpowiednio chroniony. Otóż jest
> chroniony czysto teoretycznie, ponieważ równocześnie nadal reklamowane są
> pakiety "6 Mb/s", a po fakcie - po podpisaniu umowy - jest już za późno.

Nie, ja przejaskrawiam obraz by uzmyslowic Ci ze nierealna regulacja nie
poprawi sytuacji, ale Ty wydajesz sie ciagle tego nie rozumiec i ja tego za
Ciebie nie naprawie...
Zadam Ci tylko trzy proste pytanie:
- jak technicznie chcesz to zrealizowac?
- jakie skutki przyniosa regulacje dot. gwarancji dla uzytkownika domowego?
- nie prostszym sposobem jest podniesienie poziomu uslug u wszystkich
operatorow dzialajacych na takich samych zasadach i rownej konkurencji?

plus jedno extra:
- wymien jednen kraj na swiecie (moze byc z 3ciego swiata) ktory ma takie
regulacje i jak je realizuje?

> Takie są skutki wiszenia na helpdesku operatorskim - rozmawiasz z ludźmi.
> Z klientami na kilkadziesiąt mega z BGP, ale też z panem Kowalskim który
> "kupuje Internet" bo go dziecko o to męczy. I dlatego nie lubię tekstów
> typu "klient to i tamto". Klient jest różny.

> Nie, to się nazywa teza. Logiki możesz co najwyżej użyć, by tej tezy
> bronić,
> na razie tego nie zrobiłeś.

Masz prawo do swojego subiektywnego zdania, moje jest inne.

> Długo myślałeś, zanim to wymyśliłeś?

rozwiazanie terminu maslo maslane zajeło mi mniej czasu...

Wlochaty