Re: Sterzynska w GW

Autor: Grzegorz Staniak <gstaniak_at_wp.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 00:05:37 MET

On 30.12.2007, Wlochaty <iggnore@vp.pl> wroted:

> wiem, najlepiej jakby wszystko regulowalo panstwo, dbalo o wszystkich i
> dawalo wszystkim wg potrzeb... to twoje niechocholy?

Nie, to Twój ciąg dalszy ustawiania sobie chochoła. Możesz go teraz rozwalić
w drobiazgi, ale to Twoja prywatna zabawa, nie mieszaj jej do tego o czym ja
mówiłem.

> A przepraszam znasz metode metode ktora przed wdrozeniem daje praktyczne
> wyniki?

Ty nie proponujesz żadnej "metody", tylko ogłaszasz, że skoro stoi "do 6 Mb/s"
to problemu nie ma, a konsument jest już odpowiednio chroniony. Otóż jest
chroniony czysto teoretycznie, ponieważ równocześnie nadal reklamowane są
pakiety "6 Mb/s", a po fakcie - po podpisaniu umowy - jest już za późno.

> Nie wiem co tam sobie udajesz, nie bardzo rozumiem ten farmazon, rozumiem ze
> ty rozmawiasz z klientami, a caly swiat poza toba z trolami... a jak ktos
> napisze 1000 to ty milion...

Takie są skutki wiszenia na helpdesku operatorskim - rozmawiasz z ludźmi.
Z klientami na kilkadziesiąt mega z BGP, ale też z panem Kowalskim który
"kupuje Internet" bo go dziecko o to męczy. I dlatego nie lubię tekstów
typu "klient to i tamto". Klient jest różny.

> nie, to sie nazywa logika

Nie, to się nazywa teza. Logiki możesz co najwyżej użyć, by tej tezy bronić,
na razie tego nie zrobiłeś.

Długo myślałeś, zanim to wymyśliłeś?

GS

--
Grzegorz Staniak <gstaniak _at_ wp [dot] pl>