Re: Sterzynska w GW

Autor: Wlochaty <iggnore_at_vp.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 23:54:45 MET

Użytkownik "Grzegorz Staniak" <gstaniak@wp.pl> napisał w wiadomości
news:fl96dc$jf6$10@news.lublin.pl...
> On 30.12.2007, Wlochaty <iggnore@vp.pl> wroted:

> Ale to już Twój chochoł, nie moja opinia.

wiem, najlepiej jakby wszystko regulowalo panstwo, dbalo o wszystkich i
dawalo wszystkim wg potrzeb... to twoje niechocholy?

> Ponownie: czysto teoretycznie.

A przepraszam znasz metode metode ktora przed wdrozeniem daje praktyczne
wyniki?

> Pracuję dla ISP, od mniej więcej tego samego czasu, i rozmawiałem pewnie
> z tysiącami klientów. Może dlatego nie lubię, kiedy ktoś udaje, że wie
> "czego chce klient".

Nie wiem co tam sobie udajesz, nie bardzo rozumiem ten farmazon, rozumiem ze
ty rozmawiasz z klientami, a caly swiat poza toba z trolami... a jak ktos
napisze 1000 to ty milion...

> To jest obwieszczenie prawdy objawionej?

nie, to sie nazywa logika

> Zapewne. Za np. 20 lat. Sęk w tym, że ten czas jest najbardziej istotny,
> za
> 20 lat to ja będę chwilkę przed emeryturą, a moi rodzice, też użytkownicy
> Internetu, mogą już nie żyć.

Mam wrazenie jakbys czasami zapominal o czym piszesz... chyba ze masz jakas
wizje badz magiczne rozwiazanie tego problemu.
Coz niektorzy czekaja emeryturki inni nie, choc emeryci zawsze koajrzyli mi
sie ze skromna wiedza dot. ekonomii...

Wlochaty