Re: Sterzynska w GW

Autor: Wlochaty <iggnore_at_vp.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 22:51:52 MET

Użytkownik "T" <t@invalid.invalid> napisał w wiadomości
news:4778081e$1@news.home.net.pl...

> No to pech, ale ja przecież nie o tym. Zgadzam się, że w wielu miejscach
> TPSA ma monopol, pytam dlaczego udaje się sprzedawać Neostradę tam, gdzie
> tego monopolu nie ma?

W wyniku podstawowych dzialan marketingowych. Nie pamietam kiedy ostatnio
mialem wlaczony oglupiacz i nie slyszalbym spotu Neostrady... Chello
reklamuje sie rzadziej i czesciej na rynkach lokalnych (czyt. duze miasta np
kina), Aster jeszcze ubozej. Ale jesli wezmiesz wszystkich innych operatorow
razem i zestawisz z wydatkami samej TP na marketing to bedzie przepasc,
dlatego pomimio wszystko czlowiek odnosi wrazenie ze reklamuje sie tylko TP
z Neostrada. Poza tym TP zaczyna budowac marke Neostradzie, w spotach biora
udzial znani i lubiani plus hasło "wybraly miliony" (or sth) Ludzie kupuja
bo ufaja, czesc na rynku jest nowa, taka ktora dopiero zaczyna z siecia i
boi sie czegos malego. Sa tez Ci ktorzy boja sie TP i Ci ktorzy pamietaja
czasy 0202122, Ci ostatni pewnie czesciej z musu niz wyboru kupuja TP ;]

Wlochaty