Re: Sterzynska w GW

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Mon 31 Dec 2007 - 09:33:33 MET

On 30 Dec 2007 22:05:34 +0100, T <t@invalid.invalid> wrote:

>No to pech, ale ja przecież nie o tym. Zgadzam się, że w wielu miejscach
>TPSA ma monopol, pytam dlaczego udaje się sprzedawać Neostradę tam, gdzie
>tego monopolu nie ma?

Nawet jak nie ma monopolu to blokuje. Dom mojej siostry - Warszawa
Wawer na styku z Grochowem. Od 2 lat niemożliwe podłącznie
jakiegokolwiek łącza - telefon w TPSA i to 3 numery. TPSA
zaproponowało w pewnym momencie ISDN - siotra wzięła bo choć wolne to
jednak jakaś sieć jest a do pracy to jej niezbędne. Potem - cały czas
brak możliwości technicznych. Już jej chciałem link radiowy od siebie
postawić ale EC Siekierki zasłania ;-) 2 miesiące temu - tak z głupia
- zapytałem Netię. Odpwiedź: nie ma problemu. No to podpisujemy umowę.
Zanim kurier przywiózł modem z Netii siostra dostałz kilka telefonów z
TPSA któa nagle "dostała" możliwości techniczne. Czyżby na żadanei
Netii wreszcie przepięli kableki w centrali? Jednak po 2 letnich
doświadczeniach powiedziała nie. No i się dalej zaczęło: Netia mówi ze
wszystko zrobiła, czeka na skrosowanie kabli od TPSA. TPSA twierdzi że
wszystko jest OK. I tak 2 miesiące. Sprawa się rozwiązała po 2
telefonach do kumpli: jednego w TPSA, drugiego w Netii. Net ruszył 20
grudnia. Umowa podpisana 29 października. Tylko pytanie: co mają
zrobić ludzie którzy nei mają znajmości u operatorów?

Zdrówko