Re: Sterzynska w GW

Autor: Wojciech Apel <wojtek_at_nieeespamuuus.3s.pl>
Data: Sun 30 Dec 2007 - 22:44:48 MET

Ja tylko chciałem pokazać, że problem jakości łącza dostępowego, a właściwie
rozdzwięku pomiędzy oferta o oferowaną usługą to nie problem inżynierski ale
problem moralny. Ale rozumiem, że na polipie dużo lepiej się gada o bitach i
protokołach niż o niedotrzymywaniu umów, kłamwstwie i chciwości...

> Przestań się kompromitować takimi stwierdzeniami. Dzięki myślącym jak Ty
> postaje mnóstwo ustaw całkowicie oderwanych od rzeczywistości których nie
> da się egzekwować lub których egzekwowanie staje się sprawą uznaniową.

Widzisz - pierwszym zadaniem państwa jest określić co jest dobre a co złe.
Egzekucja tego jest sprawą wtórną (oczywiście lepiej jest jak jest to
egzekwowalne) ....

Ale zwróć uwagę - dyskusja zaczeła się od tego, że p. Streżyńska obiecała
zabrać się za egzekwowanie niemorlaności w umowach z abonentami - a koledzy
inżynierowie i technicy udowadniają, że po co to robić, że się nie da, że
lepiej.... no własnie? Co lepiej?

Wojtek

PS. A co do kompromitowania... a może to Ty kompromitujesz się tak płytkim
myśleniem? Może nie chodzodzisz szczegółów, nie zastanawiasz się nad
przyczynami? Zastanów się bo w dziedzinie poziomu szumów w skrętkach
telefonicznych spowodowanych użyciem ADSL możemy się zgodzić ale w
dziedzinie światopoglądu może jeszcze musisz nieco popracować.