Re: Handel danymi Osobowymi w internecie.

Autor: Tomasz Piłat <poncki-NOSPAM-USUN_at_irc.pl>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 12:54:52 MET

TaKeN TaKeNoWsKi <taken[cut]@wset.edu.pl> wrote:

> Wczoraj w skrzynce znalazlem koperte swiateczna - na zewnatrz nic nie pisze
> ze to od REAL czy cos takiego, na niej napisane moje imie, nazwisko,
> dokladny adres, a w srodku reklama REALa - jakie maja produkty swiateczne
> itp...
> Co ciekawe nigdy nie dostawalem wczesniej tego typu reklam do domu dopiero
> po rejestracji na 2 DUZYCH serwisach dostalem.
> Mieszkam pod tym adresem od 20 lat wiec sadze ze to nie przypadek lecz po
> prostu handel danymi kwitnie juz w internecie!!

Niekoniecznie, może REAL (czy ktoś kto dla nich robi ten mailing) miał już
Twoje dane wcześniej, tylko czekał na świąteczną gorączkę - taki
spersonalizowany mailing jest droższy niż wrzutka do skrzynki, więc bardziej
opłaca się go robić w okresie, w którym ludzie wydają więcej pieniędzy niż
normalnie.

Ponc

--
Kto misiowi urwał ucho?