Re: Handel danymi Osobowymi w internecie.

Autor: { WebSpider } <webs1821_at_spaam.gmail.com>
Data: Tue 18 Dec 2007 - 09:13:23 MET

Użytkownik "TaKeN TaKeNoWsKi" <taken[cut]@wset.edu.pl> napisał
> Ostatnio zarejestrowalem sie na 2 portalach nie bede podawac na razie
> jakich - wpisalem swoje prawdziwe dane - co ciekawe teraz DO DOMU dostaje
> "reklamy supermarketu REAL" w wersji papierowej!!
> Co ciekawe nigdy nie bylem w tym supermakecie REAL tym bardziej na tej
> ulicy co tam jest podane i nigdy IM nie podawalem swoich danych
> osobowych... Czy ktos sie spotkal z takim zjawiskiem?
> Powiem szczerze ze jestem w szoku.....

co do Real'i i innych tego typu marketów to oni nie rozdają reklam imiennie,
a wynajmują sobie człowieka który ma po prostu 'obskoczyć' dany rejon
i wszystkim wepchnąć do skrzynek. Ja osobiście nie widzę związku
między Internetem, a w/w marketem, chyba, że ta reklama przyszła
opakowana w koperte, a na kopercie widnieje imię, nazwisko i adres.

Pozdrawiam,
Konrad