Re: Znowu amerykance probuja szczescia...

Autor: vauxhall <vauxhall_at_org.net>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 14:27:30 MET

Użytkownik "futszaK" <futszak@gmail.com> napisał w wiadomości
news:fjf42t$9cl$1@nemesis.news.tpi.pl...
> podczas mojego ostatniego pobytu w Kijowie trafilem na sprzedajacych
> kazdemu komu popadnie marihuane, czy na handlarzy czymkolwiek
> porozkladanych po ulicach, zas za busiki pelniace role komunikacji
> miejskiej placi sie wrzucajac bilon na stolik przy kierowcy, zadnych
> kas fiskalnych tam nie widzialem
> w Polsce takie numery nie przechodza wiec nie wiem gdzie jest pole
> minowe
>
> w krajach postradzieckich gospodarka rynkowa dopiero rodzi i mam
> nadzieje ze nie doprowadza sie do takiego stanu jak w Polsce gdzie
> [...]

Taką wolność gospodarczą też mieliśmy w Polsce na początku lat 90tych, w
tym piraty w sklepach komputerowych nagrywane na dyskietki, szczęki z
czym popadnie i gdzie popadnie itp
miało to swoje plusy i mi też się podobało, później przyszły ustawy,
regulaminy, przepisy, prawa i się skończyło i niestety tak samo będzie
za pare lat na wschodzie