Re: Znowu amerykance probuja szczescia...

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Tue 11 Dec 2007 - 05:06:19 MET

vauxhall wrote:

> Taką wolność gospodarczą też mieliśmy w Polsce na początku lat 90tych, w
> tym piraty w sklepach komputerowych nagrywane na dyskietki, szczęki z
> czym popadnie i gdzie popadnie itp
> miało to swoje plusy i mi też się podobało, później przyszły ustawy,
> regulaminy, przepisy, prawa i się skończyło i niestety tak samo będzie
> za pare lat na wschodzie

nigdzie nie jest powiedziane ze tak tam bedzie, miejmy nadzieje ze
wschod nie pojdzie ta droga bo to nie jest dobra droga

ustawy, przepisy, instytucje kontrolne, kontrolerzy instytucji
kontrolnych, widelki placowe w urzedach i urzednicy szukajacy
dodatkowych zarobkow przy wykorzystaniu zajmowanych stanowisk, rosnace
ceny wszystkiego i miliony mlodych ludzi ktorzy zamiast napedzac krajowa
gospodarke pracuja na rzecz gospodarki angielskiej/irlandzkiem bo u nas
brakuje pieniedzy, bo te sa wysysane przez urzednikow w postaci roznego
rodzaju podatkow :(

futszaK