Re: Znowu amerykance probuja szczescia...

Autor: vauxhall <vauxhall_at_org.net>
Data: Mon 10 Dec 2007 - 14:31:30 MET

Użytkownik "crazy bejbi" <tego.adres@nie.ma> napisał w wiadomości
news:fjeges$7om$1@news.onet.pl...
> wcale nie. nie wiem, czy korzystałeś. ale to jest coś w stanach bardzo
> poważne i co najważniejsze "dla zwykłych ludzi". Amerykanie są wygodni
> i wiele osób "się nie zna". a Tak zapłacą za dostęp do AOL-a i mają
> muzÄ™, filmiki, wszystko klikalne, prosto i Å‚atwo podane.

Tak, jak aplikacja dostępowa do Neostrady, nikt normalny tego nie
instaluje
AOL chciał być nawet osobną siecią jakby obok internetu, na szczęście mu
się to nie udało

> Mój brat mieszkał w Stanach przez jakiś czas i miał dostęp do AOL-a a
> ponieważ jest prawnikiem, to dla niego komputery to czarna magia i
> jemu AOL bardzo odpowiadał. Wszystko się robiło za niego. Bawiłem się
> AOL-em jak wrócił do Polski a dostęp miał jeszcze wykupiony i tam
> wszystko siÄ™ prosto robi ...

Prawnik nie obyty z komputerem? u nas nikt siÄ™ na to nie nabierze i malo
kto lubi płacić za takie rzeczy w sieci.

> Inna sprawa, że nas onet czy interia są rodzime i do nich się
> przyzwyczailiśmy - zatem są niezagrożone, niemniej w AOL-u jest więcej
> takich rzeczy jak u nas np. oglądanie "następnego odcinka serialu za
> drobną opłatę kartą", ale nie odstajemy od nich wiele.

Tak znów karty, AOL uwielbia wyłudzać dane użytkowników, pod pozorem
darmowego dostepu przez miesiąc. Niestety żeby się zarejestrować trzeba
podać numer karty kredytowej, opłate i tak nam ściągną, a dodatkowo mają
nasze pełne dane, po prostu super.

> Myśle, że z tym 95% rynku reklam dla AOL-u to jest jednak mega ROTFL.
> może 15%-20% to max, ale po 2-3 latach o ile będą naprawdę dobrzy.

Raczej niech poprzestaną na tym co Yahoo, umożliwienie zakładanie maila
w domenie yahoo.pl, gwiazd nie sięgną