Re: durna polityka gts-u ?

Autor: Marcin Kuczera <marcin_at_leon.usun-to.pl>
Data: Sun 14 Oct 2007 - 16:37:36 MET DST

> To ciekawe co mówisz :) Widać, ze się tym zajmowałeś zawodowo :). Pokaż mi
> operatora, który pozwoli sobie na to, że nie ma pozwolenia
> częstotliwościowego, przychodzi UKE i odcina węzeł lub klienta. Radiolinie
> w paśmie chronionym muszą być zgłoszone i opłacone w UKE dlatego w
> kosztach projektów masz uwzględnione opłaty roczne i cena za megabit
> oprócz sprzętu zawierają i te koszty. Otóż jeśli chodzi o wartość
> zalegalizowanych radiolinii to jest to na poziomie 95% w ciągu 3 miesięcy
> po instalacji - tyle trwają procedury w UKE no i nikt nie robi codziennie
> [...]

wskazać Ci palcem konkretne punkty ?
A skąd to można wywnioskować ? Bardzo proste, wystarczy często
przekalkulować
oferty gdy radio jest na 23 lub 18GHz i przeliczyć. Gdyby mieli legalizować
radia
to by do interesu dopłacali (przy małych przepływnościach).
Tak niestety robią, może nie netia, ale różne trzyliterowe... i konkuruj z
nimi potem jak chcesz swoje graty mieć legalne...

Marcin