Re: Poświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ?

Autor: Jan Werbiński <janwer_usenet_2007_at_janwer.com>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 14:45:33 MET DST

Użytkownik "futszaK" <futszak@gmail.com> napisał w wiadomości
news:fct3q4$ktq$1@nemesis.news.tpi.pl...
> On Thu, 20 Sep 2007 00:51:36 +0200, Maciej Bebenek wrote:
> niezbyt dobrym pomysłem jest zwalnienie sieci poniżej 500 klientów z
> obowiązku zatrudnienia człowieka ze stosownym papiurkiem, bo brojący
> klienci zdarzyć się moglą również w takich sieciach, a takie zwolnienia

To bardzo dobry pomysł.
Otrzymanie certyfikatu z ABW polega między innymi na tym, że będąc
podłączonym do wariografu musisz odpowiadać na różne intymne i prywatne
sprawy, o których nie masz ochoty odpowiadać. Później takie protokoły
przypadkiem giną, jak to się faktycznie stało w przypadku paru znanych
polityków (było szumnie opisane przez media). Następnie te bardzo prywatne
informacje wypływają przy okazji szantażów i innych...

Posiadanie małej sieci umożliwia legalne zapewnienie większej prywatności i
ochrony abonenta przed wszsytkimi, którzy chcieliby go szpiegować lub
zaszkodzić.

A ci, którzy chcieliby wszystko kontrolować i wszelkie dane gromadzić możemy
nazwać naiwnymi analfabetami technicznymi, którzy nie znają powszechnie
dostępnych możliwości technicznych. W tej chwili uniemożliwienie lub poważne
utrudnienie inwigilacji jest dostępne dla każdego. Tylko debile realizujący
się np w polityce tego jeszcze nie wiedza i głupio wpadają.

W mojej sieci nie muszę nic logować. Jak przyszła Policja, to dostali
odpowiedź, że z łącza o tym IP korzysta tyle i tyle osób i jak chcą to mogą
sobie ich po kolei sprawdzać. Nie chciało im się na szczęście. :-)

PS Przy okazji kolejny raz proszę o podstawę prawną do logowania połączeń
klientów dla małych sieci. Szukam już 2 lata i nie tracę nadziei...

--
Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/