Re: Po¶wiadczenie bezpieczeñstwa,siedzieæ cicho,zrobiæ sobie czy drzeæ ryja o dotacje ?

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 08:26:12 MET DST

On Thu, 20 Sep 2007 00:51:36 +0200, Maciej Bebenek wrote:

> 8 lat temu to zyliśmy w innej rzeczywistości. Kafejka internetowa
> operatrorem nie jest, co najwyżej przedsiębiorcą telekomunikacynym (a to
> i tak w specyficznych warunkach). Wzrosła świadomość, nawet wśród
> prokuratorów. Nie neguję, że też się do tego przyczyniłem ;-) Ale nadal
> jest dużo do zrobienia.

może czas aby wzrosła świadomość również wśród przedsiębiorców
telekomunikacyjnych,wypada aby takie certyfikaty były cenowo
przystępne dla wszystkich, również dla osiedlówki która stała się
przedsiębiorcą telekomunikacyjnym bo można było dzięki temu uzyskac
dotacje,a nie tylko dla TPSA i Netii które i tak nie wiedzą co z
pieniędzmi robić

niezbyt dobrym pomysłem jest zwalnienie sieci poniżej 500 klientów z
obowiązku zatrudnienia człowieka ze stosownym papiurkiem, bo brojący
klienci zdarzyć się moglą również w takich sieciach, a takie zwolnienia
to wyrzucanie termometru podczas gdy siÄ™ ma gorÄ…czke
zdecydowanie złym pomysłem jest stawianie ceny zaporowej 12kPLNów bo to nic
innego jak kolejny ukryty podatek

--
futszaK
0601061867