Re: adresy PI </24

Autor: piotr::kapczuk <pk-usenet_at_delme.hoop.pl.invalid>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 16:07:13 MET DST

In news:fcrll0$vpi$1@julia.coi.pw.edu.pl,
Michał Mirosław <newsy-mq1@rere.qmqm.pl> typed:

> Istnienie "Tomasz Paszkowski" przekazało taką wiadomość:
>
> ... albo naczytał/nasłuchał się pierdół (albo nie zrozumiał do końca
> przekazu) o PI i "musi mieć PI".

No albo ma problem taki jak np ja teraz. Chcę wystawić aplikację do
Internetu, wymagana jest jej wysoka dostępność. Tak więc dwa druty z
BGP. Nie potrzebuję /24 wystarczy mi sporo mniej.

Jeśli wezmę małe PI to mnie odfiltrują. Jak wezmę PA mój ruch zagregują.
Czyli duża szansa, że zagranica będzie przychodzić zawsze jednym łączem
(od ISP który dał PA).

Tak źle i tak niedobrze. Jeśli jest jakieś inne wyjście bardzo proszę o
oświecenie.
Albo który wybór będzie mniejszym złem ?

--
Pozdrawiam
Piotrek Kapczuk