Re: Poświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ?

Autor: Maciej Bebenek <maciej_pmt_at_tpsa.waw.pl>
Data: Thu 20 Sep 2007 - 08:47:10 MET DST

futszaK pisze:

> może czas aby wzrosła świadomość również wśród przedsiębiorców
> telekomunikacyjnych,wypada aby takie certyfikaty były cenowo
> przystępne dla wszystkich, również dla osiedlówki która stała się
> przedsiębiorcą telekomunikacyjnym bo można było dzięki temu uzyskac
> dotacje,a nie tylko dla TPSA i Netii które i tak nie wiedzą co z
> pieniędzmi robić
>
> niezbyt dobrym pomysłem jest zwalnienie sieci poniżej 500 klientów z
> obowiązku zatrudnienia człowieka ze stosownym papiurkiem, bo brojący
> klienci zdarzyć się moglą również w takich sieciach, a takie zwolnienia
> [...]

GratulujÄ™ Ci, Tomku, tak optymistycznego pojmowania sytuacji finansowej
niektórych operatorow :-P Szczególnie tych dwóch :)

A co do meritum - PT było i jest pisane przez ludzi z mentalnoscią
telefoniarzy, którzy nie do końca rozumieją o co we współczesnym
przesyłaniu pakietów tak naprawdę chodzi. Stąd tak szczegółowe regulacje
dotyczące PSTN czy komórek i szczątkowe dotyczące reszty świata. Zauważ,
że gdybyś chciał czytać wszytsko literalnie, to musiałbyś rejestrować
nagłówki wszystkich pakietów, z zakazem rejestracji pól danych.

Co do zasad związanych z tzw. obronnością - nie mogę się wypowiedzieć,
czy ta kwota to koszty czy - jak piszesz - podatek. Nie mogÄ™ bo nie wiem ;)

M.