Re: Po¶wiadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ?

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Wed 19 Sep 2007 - 10:08:32 MET DST

On Tue, 18 Sep 2007 22:13:49 +0200, Mr.FX wrote:

> Odgrzewane kotlety,... to już 2 lata będą, jak:
>
> Dz.U. 2005 nr 187 poz. 1568
> Paragraf 3 pkt 4 w przypadku do 500 abonentĂłw stosuje siÄ™
> art. 49 z Dz.U. 1999 nr 11 poz. 95 w pkt 3 dopuszcza brak
> certyfikatĂłw.

ale to są dupki (w tym UKE) utrzymywani z pieniędzy podatnika

skoro już drukują jakies pisma to mogliby napisać, że do 500 abonentów nie
trzeba mieć, to zawracają ludziom głowe odsyłając co czytania dzienników
ustaw (czego i tak mało kto robi z braku czasu a nie ze złośliwości)

--
futszaK
0601061867