Re: adresy PI </24

Autor: Andrzej 'The Undefined' Dopierała <undefine_at_pld-linux.org>
Data: Tue 18 Sep 2007 - 23:24:47 MET DST

W artykule <fcpbv8$9eh$1@portraits.wsisiz.edu.pl> Lukasz Trabinski napisał(a):

> Zależy od providera, z pięciu znanych mi uplinków zagranicznych, tylko
> jeden nie filtruje mniejszych niż /24. Jeżeli chodzi o polskich ISP
> to zależy mocno od isp lub też wręcz od konkretnego peeringu.
hm.. z ciekawości - który? :)
pobieżnie patrząc po providerach gdzie mam dostęp, dostaję te prefiksy z
tepsy i gts-u i pcss-u. Z netii ani ac-xa nie.

> Niektórzy potrafią rozgłosić /30 lub /32 i to bynajmniej nie celowo.
ale to nie są "celowe" działania raczej, a lenistwo admina zazwyczaj
któremu po redistribute cośtam nie chciało się tego odfiltrować ;)

A w/w to ewidentnie celowe...

--
Andrzej 'The Undefined' Dopierała
UNIX && Linux administrator,     Adam Mickiewicz University WMiI