Re: Poświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ?

Autor: GRUPPY <k_at_etop.pl>
Data: Wed 19 Sep 2007 - 11:47:44 MET DST

Użytkownik "Krzysztof Waszkiewicz" <iwan@eu07.pl> napisał w wiadomości
news:slrn.pl.fetfe6.qji.iwan@eu07.pl...
>W artykule <fcldjk$949$1@inews.gazeta.pl>

> No ja sie zastanawiam, gdzie admin "cywilnej" sieci ma stycznosc
> z danymi objetymi klauzula tajne (bo o scisle tajnych to juz chyba
> w ogole mowy nie ma i chyba nie pracujac w instytucji gov lub przy
> jakims projekcie zleconym przez gov nie ma sie szans na uzyskanie
> takiego poswiadczenia). Pamietam, ze na wniosku zaznaczalo sie zakres
> poswiadczenia, od tego byla uzalezniona dalsza procedura. Nie wiem jak
> wygladaja koszty, pokrywal je pracodawca...
>
> Zdravim!
>
> --
> [...]

Załóżmy , że Twoim "cywilnym" klientem jest np. p. Lepper, a ministrem
sprawiedliwości jest p. Ziobro. I ze pan minister podejrzewa, ze p. Lepper
przesyla prze swojego maila na jakims zagranicznym portalu tajne informacje.
Wtedy przychodzi do ciebie zaloga dzi (G) i mowi, zebys zebral te informacje
z pakietow. Wiec z automatu zostajesz objety tajemnica. Aby zostac objety
takowa musisz miec adekwatny certyfikat - i po to to jest. Oczywiscie mozna
powiedziec, ze mogliby poprosic o to twojego dostawce neu , ale tu mozna
skolei znalezc sytuacje, gdy :

a) Pan Lepper przesyla tajne informacje do innego duzera twojej sieci (wiec
nie wychodzi o na swiat)
b) tak strasznie natujesz polaczenia ze w pakietach jest niezla sieczka :D