Re: Poświadczenie bezpieczeństwa,siedzieć cicho,zrobić sobie czy drzeć ryja o dotacje ?

Autor: GRUPPY <k_at_etop.pl>
Data: Mon 17 Sep 2007 - 15:20:51 MET DST

Użytkownik "futszaK" <futszak@gmail.com> napisał w wiadomości
news:fcldkt$e1v$1@nemesis.news.tpi.pl...
> Przy okazji uzyskiwania wpisu do rejestru przedsiębiorców
> telekomunikacyjnych dostałem formularzyk odnosnie dzialania na rzecz
> bezpieczeństwa i tak dalej blebleble.
> Ponieważ nie zamierzam nikogo z takimi kwalifikacjami zatrudniać wpisałem
> że zamierzam się tym sam zajmować i że nie posiadam stosownych papiurków.
>
> Pytanie co dalej ?
>
> Czy ktoś ściga w praktyce za brak ?
> Czy uzyskanie takich papiurków jest płatne ?
> Ile kosztuje ta przyjemność ?
> Jeśli jest płatne to gdzie można uzyskac dotacje/refundacje/dopłaty do
> calej imprezy ?

> [...]

Konkretnie -

1 bierzesz formularz z abwery
2. wypelniasz formularz na firme i na 2 osoby
3. chodzi o formularz "tajne" (nie "niejawne" i nie "scisle tajne" ani nie
"scisle tajne pecjalnego znaczenia" :DD)
4 Placisz za firme i za osobe
5. jak zaplacisz chlopaki sprawdzaja czy twoja babcia nie jest kosmitka
6. Jezeli nie stwierdza ze jestes tajnym agentem skupu zywca dostajesz
crtyfikat na siebie i firme i kogos z firmy

calosc kosztow to o ile pamietam 12 kpln firma i 1200 za pacjenta.