Użyszkodnik Łukasz Morawski napisał:
> Dokładnie tak jak w Netii. Pytanie za 100 punktów. Dlaczego? to proste.
> Klient indywidualny. To jest teraz ważne. Wyniki, wyniki raz jeszcze
> wyniki...
Jogurt ponad wszystko. Najbardziej smutne jest to, że jogurtownia świadomie
(lub nie?) z powodu "braku laku" każe technice "kreować pomysły", nie
omijając nawet tych tzw. kluczowych klientów. Smutne dlatego, że jogurt ma z
zasady klienta za niekumatego idiotę, nieważne kto/co to jest. Te skończone,
niereformowalne cepy, wychowane na wynikach sprzedaży pasty do zębów tudzież
podpasek, nie rozumieją, że telco to nie to samo, co paczka czipsów. Mam
nadzieję, że jak już wszyscy wystrzelają się z tych "darmowych" internetów
via BSA i trzeba będzie rzeczowo skalkulować usługę, to rynek ochłonie i się
ustabilizuje. Zresztą pewnie nikt z geniuszy nie wizął pod uwagę, że na te
"darmowe" oferty skusi się w większości klientela z dolnej półki, z gatunku
"a co mi tam, podpiszę, rok za darmo, potem się pomyśli". W związku z tym,
jak przyjdzie do płacenia, okaże się, że planowane pracowicie w Excelach
trzyletnie wpływy kasiorki i słupki z zyskiem diabli wezmą. Znaczy się, na
papierze będzie się zgadzać, ale kto zarobi? Firmy windykacyjne i prawnicy.
Jak zwykle.
-- TOMReceived on Thu Sep 13 03:35:07 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 13 Sep 2007 - 03:40:01 MET DST