Re: Czary mary - znikają pewne pakiety na styku GTS-TPSA

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Thu 13 Sep 2007 - 02:55:33 MET DST

Użyszkodnik Grzegorz Janoszka napisał:
> Odkryłem bardzo ciekawą rzecz. Na tyle oryginalną, że aż mi się nie chce
> w to wierzyć. Dlatego też nie piszę reklamacji do GTS, tylko poproszę
> tutaj ochotników o sprawdzenie.

To ja dorzucę nieco inny, acz podobny kamyczek do ogródka pod tytułem
majstrowanie w "niewygodnych" pakietach. Zainstalowałem swojemu ojcu
VoIP-ofon bazujący na GTS-owym ITC czytaj Inotel/podobne
zwierzęta/czasopisma. Ojciec mają Neostradę i strasznie narzekali, że "ten
twój telefon do bani jest". No to pojechałem i sprawdziłem - reczywiście,
głos tnie się, nawet na pustym zupełnie łączu. Nerwozdrada 1M. Tak mi
przyszło do głowy - a walnę sobie VPN-a do siebie do sieci i zobaczę. Po
zestawieniu połączenia PPTP do siebie z opcją "użyj domyślnej bramki w
zdalnej sieci" - telefon zaczął działać normalnie. Czary?

--
TOM