Re: GTS ile jeszcze?

Autor: Rafal Franczak <franek_at_usun_to.kolorowe.krakow.pl>
Data: Thu 13 Sep 2007 - 20:15:16 MET DST
Message-ID: <fcbumn$bko$2@news.agh.edu.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Tomasz Śląski napisał(a):
> Użyszkodnik Łukasz Morawski napisał:
>
>> Dokładnie tak jak w Netii. Pytanie za 100 punktów. Dlaczego? to
>> proste. Klient indywidualny. To jest teraz ważne. Wyniki, wyniki raz
>> jeszcze wyniki...
>
> Jogurt ponad wszystko. Najbardziej smutne jest to, że jogurtownia
> świadomie (lub nie?) z powodu "braku laku" każe technice "kreować
> pomysły", nie omijając nawet tych tzw. kluczowych klientów. Smutne
> dlatego, że jogurt ma z zasady klienta za niekumatego idiotę, nieważne
> kto/co to jest. Te skończone, niereformowalne cepy, wychowane na
> wynikach sprzedaży pasty do zębów tudzież podpasek, nie rozumieją, że
> telco to nie to samo, co paczka czipsów. Mam nadzieję, że jak już
> wszyscy wystrzelają się z tych "darmowych" internetów via BSA i trzeba
> będzie rzeczowo skalkulować usługę, to rynek ochłonie i się
> ustabilizuje. Zresztą pewnie nikt z geniuszy nie wizął pod uwagę, że na
> te "darmowe" oferty skusi się w większości klientela z dolnej półki, z
> gatunku "a co mi tam, podpiszę, rok za darmo, potem się pomyśli". W
> związku z tym, jak przyjdzie do płacenia, okaże się, że planowane
> pracowicie w Excelach trzyletnie wpływy kasiorki i słupki z zyskiem
> diabli wezmą. Znaczy się, na papierze będzie się zgadzać, ale kto
> zarobi? Firmy windykacyjne i prawnicy. Jak zwykle.
>

Tylko jogurt kombinuje tak - teraz premia za dynamiczny wzrost
pozyskanych klientów a za rok to on już będzie gdzie indziej tworząc
kolejny dynamiczny wzrost ...

Rafał
Received on Thu Sep 13 20:15:05 2007

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 13 Sep 2007 - 20:40:01 MET DST