Re: GTS ile jeszcze?

Autor: futszaK <futszak_at_gmail.com>
Data: Thu 13 Sep 2007 - 22:12:49 MET DST

On Thu, 13 Sep 2007 03:30:45 +0200, Tomasz ĹšlÄ…ski wrote:

> "a co mi tam, podpiszę, rok za darmo, potem się pomyśli". W związku z tym,
> jak przyjdzie do płacenia, okaże się, że planowane pracowicie w Excelach
> trzyletnie wpływy kasiorki i słupki z zyskiem diabli wezmą. Znaczy się, na
> papierze będzie się zgadzać, ale kto zarobi? Firmy windykacyjne i prawnicy.
> Jak zwykle.

raczej nie bardzo, wiara na firmy windykacyjne się uodporniła, komornicy
niechetnie biorą sprawy po firmach windykacyjnych, więc pewnie i do spraw
sądowych nie będzie dochodziło bo to się nie będzie opłacać

...a niektórzy narzekali że osiedlówki typu SDI/10 po 25zł per człowiek
popsuły rynek normalnych dostawców Internetu...

--
futszaK
0601061867