Re: Netia i SLA

Autor: Tomasz Śląski <tom_at_kebab.org.pl>
Data: Sun 08 Jul 2007 - 21:29:53 MET DST

Użyszkodnik Wojciech Apel napisał:

> A Netia teraz cała zaangażowana jest w zdobycie tego pół miliona
> abonentów na liniach TP, więc takimi pierdołami jak jakieś łącze,
> jeszcze pewnie do konkurencyjnego opa to zawracać sobie głowy nie będą.
> Zapłacisz za dwa miesiące te pare złotych mniej i po kłopocie.

Jeśi w tej firmie nie znajdzie się wkrótce sprawny manager, który będzie w
stanie sprzątnąć cały ten bajzel, to ja Netii razem z PLAY-tą nie wróżę nic
dobrego. W każdym razie ze swoich bliskich obserwacji wnoszę, że "nowa
polityka korporacyjna" w Netii dorowadziła do obcięcia jaj kilku naprawdę
niezłym "pistoletom". Druga Tepsa się robi. :(

--
TOM TS635-RIPE
Załoga górki rozrządowej szerokie ma perspektywy,