Re: Netia i SLA

Autor: mlopaci <mlopaci_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 14:38:42 MET DST

Podpisanie SLA jest tylko i wyłącznie na korzyść operatora. Pozwala
operatorowi ograniczyć wielkość i ryzyko roszczeń odszkodowawczych.
Niestety klienci są omamieni marketingiem i wierzą, że SLA jest
korzystne dla nich.
Jeśli byś nie podpisał umowy SLA, to mógłbyś dochodzić swoich roszczeń
do wysokości poniesionych strat na podstawie zapisów w kodeksie
cywilnym. Popisanie SLA w którym godzisz się na odszkodwanie za awarię,
powoduje że nie masz możliwośći dochodzenia dodatkowych roszczeń.
Podsumowując - widziały gały co brały.