> Podpisanie SLA jest tylko i wyłącznie na korzyść operatora. Pozwala
> operatorowi ograniczyć wielkość i ryzyko roszczeń odszkodowawczych.
> Niestety klienci są omamieni marketingiem i wierzą, że SLA jest korzystne
> dla nich.
> Jeśli byś nie podpisał umowy SLA, to mógłbyś dochodzić swoich roszczeń do
> wysokości poniesionych strat na podstawie zapisów w kodeksie cywilnym.
> Popisanie SLA w którym godzisz się na odszkodwanie za awarię, powoduje że
> nie masz możliwośći dochodzenia dodatkowych roszczeń. Podsumowując -
> widziały gały co brały.
Głupoty opowiadasz. Przy SLA dostajesz kasę policzoną wzorkiem z automatu,
KC oznacza włóczenie się po sądach, przy udowodnienie wysokości strat jest
delikatnie mówiąc... problematyczne. A obrona przed pytaniem, dlaczego jako
admin nie zadbałeś o solidny backup - podwójnie kłopotliwe:)
pozdr
zasiu
Received on Thu Jul 12 12:30:08 2007
To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Thu 12 Jul 2007 - 12:40:02 MET DST