Re: Netia i SLA

Autor: dzimi <krzysztof.taraszka_at_d2.com.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 16:37:42 MET DST

> mam, maja czasem jazdy ale jedno im trzeba przyznac
> naprawa radiolinii max jaki pamietam to 4h
> ale to pewnie zaleta obslugi radia przez wireless
> mieli problem u siebie w ca z portami i tu sie troche
> polozyli, ale teraz dziala wiec moze sie z nimi czesciowo
> przeprosze

my mamy CDP od 4 lat - w zasadzie to dwa razy przytrafi si problem -
zawsze rozwi zany do 3h - 4h. Jeden by ca kiem niedawno o czym
pisa em na polipie (w zasadzie pytaj c tylko czy to tylko u mnie, czy
mo e gdzie jeszcze na l sku) - po odpowiedziach wywnioskowa em (w
czym pó niej utwierdzi mnie handlowiec), e to by a wina po ich
stronie za co serdecznie przeprosi .
Nie mamy z nimi wi kszych problemów - jak ju napisali cie - to s
tylko urz dzenia - nie ma 100% pewno ci e b dzie dzia a wiecznie.

--
dzimi