Re: Netia i SLA

Autor: <aalf_at_gazeta.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 10:16:58 MET DST

> tak sobie czytam o netii (u mnie ich nie ma)
u mnie pewnie za chwile nie bedzie

> o GTSie,
nie sprawdzalem - wylozyli sie na instalacji wiec kazalismy
juz nic nie instalowac

>Dialogu (nie o Exatelu)
nie mam

>crowley
mam, maja czasem jazdy ale jedno im trzeba przyznac
naprawa radiolinii max jaki pamietam to 4h
ale to pewnie zaleta obslugi radia przez wireless
mieli problem u siebie w ca z portami i tu sie troche
polozyli, ale teraz dziala wiec moze sie z nimi czesciowo
przeprosze

> i to jest jakaś porażka..
to malo powiedziane

> usuwanie awarii liczone w dniach
> w TP jakiś dyr, na moje pytanie dlaczego tak drogo (ATM) powiedział
> konkurencja ma częste awarie, pady, u nas to tak się nie zdarza - wiec
> dlaczego mamy być tansi
> i muszę mu przyznać rację
tu tp ma racje, ale obieg papierow i uruchomienie to tragedia
jak juz dziala to dziala, mam e1 z tp i tez nie pamietam awarii
a jak wypielismy wtyczke to tp po 2h pod drzwiami byla
..bez naszego zglaszania - bo alarm mieli
uruchomienie e1 - 4 miesiace i tu dodam ze kabel byl /od nas jest
bezposrednio do ich ca/ po miesiacu dostalismy modem
po nastepnym odpalono nam ddi - ale inne niz w umowie
po kolejnych 2 odpalono nam wlasciwe ddi i wlaczono wyjscie
a fv przyszla za... 4 kolejne miesiace i obejmowala czas od
momentu instalacji modemu - reklamacje na nic sie zdaly
nawet mowili ze widza po bilingu ze nie dzialalo ale pewnie nie
dzwonilismy itp...

> mamy polpaki, polpak-t, FRy a za chwilę ATMa od ~6 lat w sumie jedziemy z
> TP... ilość awarii? policzalna na palcach obu rąk
>
> mamy Exatela... jako backup działa ok, ale też potrafi się wywalić - nie
> tyle co szkielet co link do mojego miasta..
> za to, jak wczoraj fiknął mi Exatel to po 3h w srodku dnia, ktoś
> przyjechał i postawił link (opto) (a w moim miescie jestem ich jedynym
> klientem)
u kumpla w nocy odpalalismy ca i przepinalismy exatela, gdzies zgubili ddi
a mowili ze pewnie radio zle skonfigurowane ze nie dziala
i w nocy po naszym tel po godz byl technik od radia a po nast. 30 min
dzialalo
pewnie beda i do nas link zestawiac po tej nieszczesnej netii