Re: Netia i SLA

Autor: icek <icafe_at_poczta.onet.pl>
Data: Mon 09 Jul 2007 - 09:40:20 MET DST

hmm

tak sobie czytam o netii (u mnie ich nie ma)
o GTSie, Dialogu (nie o Exatelu)
i to jest jakaś porażka..

usuwanie awarii liczone w dniach
w TP jakiś dyr, na moje pytanie dlaczego tak drogo (ATM) powiedział
konkurencja ma częste awarie, pady, u nas to tak się nie zdarza - wiec
dlaczego mamy być tansi
i muszę mu przyznać rację

mamy polpaki, polpak-t, FRy a za chwilę ATMa od ~6 lat w sumie jedziemy
z TP... ilość awarii? policzalna na palcach obu rąk

mamy Exatela... jako backup działa ok, ale też potrafi się wywalić - nie
tyle co szkielet co link do mojego miasta..
za to, jak wczoraj fiknął mi Exatel to po 3h w srodku dnia, ktoś
przyjechał i postawił link (opto) (a w moim miescie jestem ich jedynym
klientem)

--
pozdros
icek