Re: home.pl ...

Autor: RoMan Mandziejewicz <roman_at_pik-net.pl>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 12:46:31 MET DST

Hello Krzysztof,

Wednesday, July 4, 2007, 11:56:07 AM, you wrote:

[...]

> Jest zasadniczy.
> Tak czy owak, kwestia algorytmu po prostu.

Błędnego algorytmu. Zarzucasz mojemu nieczytnikowi, że ładnie pokazał
wieloczęściową wiadomość i traktujesz to jako błąd a sam używasz
narzędzia, które robi nadmiarową sieczkę.

> Prawne, w sensie ustaw i np. Konstytucji RP? Pewnie niewielkie,
> podobnie jak w przypadku dowolnych np. standardow sieciowych.

Standardy sieciowe miewają prawne umocowanie (ISO). Struktura
"zarządzająca" polskim usenetem ociera się o janosikowanie i
uzurpację.

--
Best regards,
 RoMan                            mailto:roman@pik-net.pl