Re: home.pl ...

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 13:15:41 MET DST

RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> writes:

> Błędnego algorytmu. Zarzucasz mojemu nieczytnikowi, że ładnie pokazał
> wieloczęściową wiadomość i traktujesz to jako błąd a sam używasz
> narzędzia, które robi nadmiarową sieczkę.

Formalnie rzecz biorac algorytm jest poprawny, tylko nieoptymalny.
Natomiast formalnie rzecz biorac Twoj czytnik pokazal to
niewlasciwie. RTF RFC 204*.

> Standardy sieciowe miewają prawne umocowanie (ISO).

Co ISO?

> Struktura
> "zarządzająca" polskim usenetem ociera się o janosikowanie i
> uzurpację.

Uzurpacje czego?
Janosikowanie kojarzy mi sie z zabieraniem biednym i dawaniem
bogatym (albo, wedlug niektorych, moze odwrotnie) - nie widze
zwiazku.

--
Krzysztof Halasa