Re: home.pl ...

Autor: Krzysztof Halasa <khc_at_pm.waw.pl>
Data: Wed 04 Jul 2007 - 11:56:07 MET DST

RoMan Mandziejewicz <roman@pik-net.pl> writes:

> W treści zazwyczaj bywają ostrzeżenia o wiadomości wieloczęściowej
> (ukryte).

To chyba w jakims innym przypadku, albo nie kojarze.

> Mój nieczytnik przekodowuje z UTF-8 na ISOlatkę bez siekania...

Zasadniczo, jakbym zabronil mu stosowanie US-ASCII, to tez by tak
robil. Ale nie moge zabronic.

> Ale nie widzę związku...

Jest zasadniczy.
Tak czy owak, kwestia algorytmu po prostu.

> A jakie jest _prawne_ umocowanie witryny www.usenet.pl ?

Prawne, w sensie ustaw i np. Konstytucji RP? Pewnie niewielkie,
podobnie jak w przypadku dowolnych np. standardow sieciowych.

--
Krzysztof Halasa